آموزش گام به گام وردتون (wordtune) پریمیوم

wordtune premium only 10$

آموزش گام به گام وردتون (wordtune) پریمیوم

نرم افزار وردتون Wordtune  چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار Wordtune (وردتون) در سال 2018 به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر نوشتار جذاب و افزونه گوگل کروم به وجود آمد. از ویژگی های بسیار مهم این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– این نرم افزار کاربردی از ابزارهای هوش مصنوعی مدرن و مدل های زبانی استفاده می کند، به همین علت است که می تواند متن را درک کند و راه های متفاوتی را برای بازنویسی یک جمله، بدون تغییر معنای جمله به شما مخاطبان گرامی پیشنهاد کند.

– Wordtune یکی از محبوب ترین نرم افزارهای نوشتاری آنلاین مورد اعتماد دانشجویان، وبلاگ نویسان، نویسندگان و سایر متخصصان در این حوزه محسوب می شود که می تواند محتوای شما را به سبک های متفاوت بازنویسی کند.

– این نرم افزار جذاب را می توان به عنوان یک ابزار بازنویسی سبک در نظر گرفت که بسیار شبیه به نرم افزار Quillbot است.

– همچنین از ویژگی های دیگر نرم افزار وردتون این است که امکان بازنویسی دستی را به شما می دهد و می توانید به 10 زبان متفاوت متن مورد نظر خود را بازنویسی کنید. همچنین نرم افزار Wordtune از 5 فرمت بازنویسی پشتیبانی می کند که این ویژگی مختص کاربران نسخه پرمیوم می باشد.

جهت خرید اکانت وردتون پریمیوم با بهترین قیمت از طریق این لینک اقدام نمایید.

تصحیح رایتینگ با نرم افزار وردتون wordtune:

شاید خیلی از شما مخاطبان گرامی برای ویرایش متن های انگلیسی خود و یا رایتینگ هاتون از نرم افزار Grammarly استفاده کرده باشید. اما همانطور که می دانید در نسخه رایگان این نرم افزار قابلیت های زیادی قرار نگرفته است و شما جایگزین های خوبی را برای جملاتتون پیدا نمی کنید.

در این مطلب به همراه شما مخاطبان ارجمند اکستنشن هوش مصنوعی گوگل کروم wordtune را مورد بررسی قرار می دهیم که نه تنها مشکلات گرامری و اسپلینگ شما رو اصلاح می کند بلکه به شما عزیزان جملات بهتر و جذاب تری هم پیشنهاد می کند و به عبارتی متوجه منظور شما در متن می شود.
بنابراین در این مطلب با راهکاری کاربردی و ساده برای تصحیح رایتینگ هاتون آشنا می شوید، با ما در ادامه همراه باشید.

چطور اکستنشن wordtune را به گوگل کروم اضافه کنیم؟

  • در وهله ی اول باید به سایت wordtune مراجعه کنید.

نرم افزار وردتون

سایت Wordtune در حقیقت یکی از محصولات AI21labs است. شرکت AI21labs یک شرکت فعال در زمینه توسعه هوش مصنوعی در آمریکا محسوب می شود که در حوزه زبان شناسی فعالیت دارد.

هدف از ساخت نرم افزار Wordtune این بوده است که بتوان به سرعت، الگوهای متفاوت نوشتن یک متن انگلیسی را به کاربران گرامی پیشنهاد داد تا مناسب ترین جمله را برای متن خود برگزینند. این موضوع برای افرادی که در زبان انگلیسی مهارت کمی دارند، بسیار کاربردی می باشد.

چگونه با نرم افزار Wordtune کار کنیم؟
در این مرحله باید ابتدا ثبت نام کنید؛ همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نام نویسی بسیار ساده و راحت است، شما می توانید از طریق حساب گوگل، فیسبوک و ایمیل خود به آسانی وارد نرم افزار وردتون شوید. برای این امر باید ایمیل، رمز شخصی خود را وارد کنید تا حساب شما فعال شود.

خرید وردتون پریمیوم

تصحیح رایتینگ با wordtune به چه صورت انجام می شود؟

به این نکته مهم باید اشاره کنیم که استفاده از این نرم افزار فقط با استفاده از اینترنت و در گوگل کروم امکان پذیر است.

برای استفاده از این نرم افزار باید متن مورد نظر خود را در فضای کروم برای مثال در قالب ایمیل بنویسید. چنانچه به دنبال جایگزین بهتری برای یک کلمه هستید با کلیک ماوس روی کلمه بکشید تا هایلایت بشه و روی ستاره ها کلیک می کنید و جایگزین های پیشنهادی را مشاهده می کنید. اگر قصد بررسی کل جمله رو دارید، با کلیک ماوس و کشیدن روی جمله، جمله رو هایلایت کرده و جایگزین های آن برای شما به نمایش در می آید و می توانید آنها را بررسی کنید.

 

روش پیشنهادی تصحیح رایتینگ به صورت آنلاین:

ما به شما پیشنهاد میکنیم برای اینکه تصحیح دقیق تری بر روی متن مورد نظر شما اعمال شود از 2 نرم افزار grammarly  و wordtune  برای تصحیح متن خودتون استفاده کنید. به این صورت که در قدم اول کل متن خود را در grammarly کپی کرده و از نظر punctuation و نکات گرامری تصحیح کنید و سپس به جایگزین های wordtune دقت کنید و متن خود را ویرایش کنید.

اگر شما مخاطبان گرامی از طریق گوگل کروم وارد سایت grammarly شوید، امکان استفاده همزمان در این سایت برای شما وجود دارد.

ویژگی های نسخه پریمیوم نرم افزار Wordtune چیست؟

چنانچه بخواهید از از خدمات نسخه پریمیوم نرم افزار Wordtune استفاده کنید، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید چند گزینه بیشتر خواهید داشت که بسیار کاربردی هستند. این ویژگی ها عبارت است از:

 

اکانت پریمیوم وردتون

 

‏1-‏ Rewrite :

‎‎این ویژگی جذاب متن های جایگزین را به شما پیشنهاد می دهد که در نسخه ی free هم وجود دارد‎.‌‏ متن های مختلف را برای شما لیست می کند تا بتوانید با انتخاب بهترین ‏متن از دیدگاه خود جمله خود را به درستی تغییر دهید.

‏2-‏ Casual ‎ :

این مزیت موجب می شود تا متن هایی که به شما پیشنهاد می دهد، محاوره ای و غیر رسمی می باشند‎.‌‏ شما از این متون می توانید در شبکه اجتماعی مختلف همچون ‏Facebook، ‏Twitter‏ و … استفاده کنید.‏

‏3-‏ Formal :

این ویژگی کاربردی متونی را به شما پیشنهاد می دهد که رسمی می باشند که برای نامه نگاری و ایمیل های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد‎.‎

‏4-‏ Shorten :

این ویژگی به شما مخاطبان گرامی کمک فراوانی می کند تا متون شما کوتاه تر شوند‎.‎

‏5-‏ Expand :

این ویژگی کارآمد متن شما را توسعه و بسط می دهد، به این صورت که جملاتی را به متن شما اضافه می کند.‏

6- اما اخیرا این نرم افزار قسمت دیگری را به ویژگی های خود اضافه کرده است. این بخش که‌ ‎ Wordtune Read‏ نامگذاری شده است، ‏همین کار را برای خواندن انجام می دهد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

ماموریت نرم افزار ‏Wordtune‏ به صورت کلی این می باشد که اساسا نحوه نوشتن و خواندن مردم ‏را دوباره تصور کند؛ بنابراین این دیدگاه برای قسمت خواندن نیز بررسی شده است. ‏Wordtune Read‏ با پشتوانه انواع مدل‌های زبانی ‏پیچیده، به‌ صورت خاص طراحی شده است تا به متخصصان در طیف گسترده ای از صنایع و دانشگاه‌ها کمک کند تا مشکل اضافه بار اطلاعات ‏را به راحتی حل کنند.

ویژگی ‏Wordtune Read‏ یک سند را در مدت زمان بسیار کمی تجزیه و تحلیل و خلاصه می کند و به هر فردی این امکان را می دهد که ‏متن طولانی و پیچیده را سریعتر و راحت تر بخواند.

از آنجایی که مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی قدرتمند می باشد، فقط جملات کلیدی ‏را همچون دیگر ابزارهای خواندن استخراج نمی کند؛ بلکه در حقیقت نکات اصلی را برای شما مخاطبان گرامی خلاصه می کند.

برای استفاده از این ویژگی جذاب باید شما به سادگی یک ‏PDF‏ ‏آپلود و یا لینک متنی را که می خواهید بخوانید را کپی و جایگذاری کنید؛ خواهید دید که در عرض چند ثانیه، متن های کوتاهی در کنار متن ‏ظاهر می‌شوند که مضامین اصلی سند را شناسایی و خلاصه می‌کنند و به شما کمک فراوانی می‌کنند تا روی قسمت های مهم تمرکز کنید. ‏

‏Wordtune Read‏ به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات کلیدی را فورا خلاصه کنید، بنابراین موجب می شود در زمان مطالعه، در وقت شما کاربران ‏صرفه‌ جویی شود.‏

علاوه ‏بر این، ویژگی جدید دیگری که در نسخه ی پریمیوم ایجاد شده است به نام ‏Spotlight،‏ می‌تواند متن را از دیدگاه‌های متفاوت مجددا خلاصه کند و بر قسمت ها و اطلاعاتی که بیشتر به آن اهمیت می‌دهید ‏تأکید می‌کند، از مقاله‌ها گرفته تا گزارش‌ها و مقالات آکادمیک.

جهت خرید اکانت وردتون پریمیوم با بهترین قیمت از طریق این لینک اقدام نمایید.

ویژگی های جذاب و کاربردی بخش Rewrite  :

1- با استفاده از این ویژگی تمام متن خود را بازنویسی کنید. نرم افزار Wordtune پاراگراف یا چند پاراگراف انتخاب شده خود را به جملات کوتاه تری تقسیم می کند؛ بنابراین شما مخاطبان گرامی می توانید مقالات طولانی خود را، جمله به جمله بازنویسی کنید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.

اکانت ارزان پریمیوم

2-با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید هر بخشی از یک جمله را بازنویسی کنید. تنها کافی است بخشی از یک جمله، عبارت یا یک کلمه را که می خواهید آن را تغییر دهید، انتخاب کنید تا نرم افزار جذاب Wordtune پیشنهادهای جایگزین خود را در اختیار شما قرار دهد.

اکانت پریمیوم wordtune

3-نرم افزار وردتون به شما این امکان را می دهد که ترجمه و بازنویسی همزمان را داشته باشید.  هنگامی که شما یک جمله یا بخشی از یک جمله را به زبان خارجی تایپ کرده اید و گزینه ی Rewrite را انتخاب می کنید، شما پیشنهادهایی به زبان انگلیسی هم دریافت خواهید کرد. این ویژگی جذاب به ویژه برای انگلیسی زبانان غیر بومی بسیار مفید و تاثیرگذار می باشد.

اکانت وردچون ارزان

 

4- يه نگاه جديد! این نرم افزار کاربردی و زیبا به جای نوار ابزار قبلی، یک آیکون به نام Wordtune اضافه کرده است که با کلیک بر روی این آیکون بخش Rewrite فعال می شود. ‏

اکانت پریمیوم وردچون

  • راهنمای نصب افزونه Wordtune در نرم افزار Word :

برای نصب افزونه وردتون در نرم افزار مایکروسافت ورد باید مراحل زیر را انجام دهید که با استفاده از این نرم افزار جذاب مسائل مشترک را به راحتی عیب یابی کنید.

1- ابتدا نرم افزار مایکروسافت خود را نصب کنید و اکانت خود را بسازید و وارد آن شوید.

نرم افزار وردتون پریمیوم

  • در مرحله ی بعد بر روی سربرگ «insert» کلیک کنید و بر روی ابزار «My Add-ins» بزنید.

نرم افزار وردچون پریمویم

  • در ادامه بر روی دکمه «Office Store» کلیک کنید.

wordtune read

  • کلمه ی Wordtune را در کادر جستجو تایپ کنید و بعد از پیدا کردن افزونه طبق تصویر زیر بر روی اضافه کردن یا همان Add بزنید.

wordtune

  • در ادامه بر روی گزینه continue بزنید تا به صفحه ی اول نرم افزار مایکروسافت ورد بازگردید.

wordtune premium acccount

  • همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، افزونه ای وردتون را به نرم افزار مایکروسافت خود اضافه شده است که شما مخاطبان گرامی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

wordtune account

توجه: اگر هنگام اضافه کردن افزونه ی Wordtune به نرم افزار Microsoft Word مشکلی داشته باشید، می توانید Office را ترک کنید و افزودنی را دوباره نصب کنید.

جهت خرید اکانت وردتون پریمیوم با بهترین قیمت از طریق این لینک اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه