آموزش گام به گام کویل بات (quillbot) پریمیوم

خرید نرم افزار کویل بات

آموزش گام به گام کویل بات (quillbot) پریمیوم

امروزه با گسترش یافتن منابع فراوانی که در فضای اینترنت برای همگان به راحتی قابل دسترس است؛ افراد می توانند به منابع و مقاله های علمی که مورد نیازشان است به آسانی و با زدن چند کلیک دسترسی داشته باشند که این اتفاق از یک طرف می‌ تواند برای افراد مزیت داشته باشد ولی از یک طرف دیگر مضر باشد.
ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چرا باید دسترسی آسان به منابع و مقاله های مختلف در اینترنت موجب ضرر افراد شود؟
یکی از دلایل آن می تواند این باشد، کسانی که مقاله ای دیگری را که برای نوشتن آن بسیار زحمت کشیده است را کپی کند و بدون منبع و هویتش از آن استفاده کند، منجر به سرقت ادبی شده است.
به این صورت که با سرقت محتواهای آن چه به صورت آگاه و یا ناخودآگاه موجب کاهش کیفیت مطالب علمی او می شود. بنابراین برای پیشگیری از سرقت های ادبی و ضایع نشدن حق نویسندگان نرم افزارهای متفاوتی طراحی شده است که این موارد را شناسایی می کنند.
یکی از نرم افزارهای پرطرفدار و کارآمد در این حوزه، نرم افزار کوالی بات (QuillBot) است که این امکان را به شما مخاطبان گرامی می‌ دهد که جملات خود را با کلیک تغییر دهید.
پارافریز معادل بازنویسی می باشد که به ارائه ایده‌ها و اطلاعات منابع دیگر به زبان خود و تعیین اینکه آنها از کجا آماده‌ اند، گفته می‌ شود. در پارافریز نویسنده با استفاده از کلمات و روش بیان مخصوص به خود، درک از اطلاعات کسب شده و توانایی انتقال آن ها را به مطالعه کنندگان خود نشان می‌ دهد برای انجام بهتر همین کار کافی است شما به نرم افزار کوالی بات مراجعه کنید و یا اگر کار کردن با آن را یاد ندارید می توانید به گوگل بروید و جستجو آموزش نرم افزار کوالی بات را بنویسید و به راحتی آموزش نرم افزار کوالی بات و آموزش اکانت مورد نظر خود را مشاهده کنید.

جهت سفارش و دریافت اکانت پریمویم کویلی بات (quillbot) یکساله و شش ماهه از طریق این لینک اقدام نمایید.

 نرم افزار Quillbot چیست؟

🔹 یکی از نرم افزارهای معروف در حوزه پارافریز کردن (Paraphrasing) متون انگلیسی که در سطح دنیا حرف اول را در این زمینه می زند، نرم افزار Quillbot می باشد که به راحتی آموزش اکانت سازی را به شما می دهد.

🔹 پارافریز کردن مطلب یعنی بازنویسی یک متن بعد از درک مفهوم آن به زبان اختصاصی خودتان است و یکی از مهم ترین ویژگی که این نرم افزار دارد و می تواند برایتان راهگشا باشد در حوزه ویرایش قسمت هایی از متن می باشد که توسط نرم افزارهایی مثل Turnitin به عنوان سرقت ادبی شناخته شده اند که با استفاده از این نرم افزار می توان میزان شباهت متنی که درصد مشابهت آن با یکی از مقالات بالا هست را از طریق پارافریز کردن، بسیار کاهش داد.

دیگر ویژگی این نرم افزار خلاصه نویسی متن ورودی و بررسی گرامر آن مطلب می باشد، البته به دلیل برخورداری همین خصوصیات است که معمولا بیشتر افراد پیشنهاد می کنند به سراغ آموزش نرم افزار کوالی بات بروید تا به راحتی بتوانید از این نرم افزار برای اکانت های خود استفاده کنید.

محدودیت های نرم افزار Quillbot یا اکانت کوالی بات چیست؟

🔹متاسفانه به خاطر تحریم هایی که کشورمان ایران با آن درگیر است، به طور مستقیم ارتباط ما با شرکت Quillbot امکان پذیر نیست؛ به همین دلیل اکانت ها به طور غیرمستقیم خریداری می ­شوند و این اکانت ­ها توسط ما برای هر دوره یکساله، پشتیبانی خواهد شد پس دلیلی برای نگرانی شما وجود ندارد البته بهتر است برای استفاده از این اکانت ها همان طور که در بالا گفته شد سعی کنید آموزش اکانت را مشاهده کنید.

🔹محدودیت های هر اکانت خریداری شده به صورت مواردی که در ادامه بیان شده است :

ـ اکانت ها اشتراکی هستند البته این جمله به این معنی نیست که به اطلاعات شخصی شما فرد دیگری می تواند دسترسی داشته باشد بلکه به این معنی است که شما یک یوزر و پسورد ثابت دریافت خواهید کرد که نمی توانید آن را تغییر دهید پس سعی کنید یک پسوردی را انتخاب کنید که در آینده از انتخاب آن پشیمان نشوید چون راه برگشتی برای تغییر دادن آن وجود ندارد.

ـ هر اکانت موجود دارای این محدودیت می باشند که حداکثر روی یک سیستم می تواند اجرا شود یعنی برای اجرا در سیستم بعدی شما باید حتما توی سیستم قبلی ابتدا لاگ اوت نمایید و بعد در سیستم جدید لاگین کنید تا مشکلی برایتان در نصب آن ایجاد نشود.

ـ برای استفاده از اکانت در داخل ایران حتماً باید از فیلترشکن استفاده کنید.

نحوه و خرید تحویل آموزش نرم افزار Quill Bot و یا اکانت آن چیست؟

برای خرید و تحویل آموزش نرم افزار کوالی بات یا اکانت آن تنها کافی است محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و هزینه آن را بپردازید که سپس بعد از انجام تمامی این مراحل 30 دقیقه تا 12 ساعت طول می کشد که اطلاعات اکانت برای شما ایمیل خواهد شد. برای تسریع در روند تحویل و یا اگر سوالی قبل و یا بعد خرید داشتید می‌ توانید با پشتیبانی که به شما معرفی می شود درارتباط باشید تا آنها در اسرع وقت پیگیری کرده و مشکلات شما را در رابطه با خرید نرم افزار کوالی بات یا اکانت برطرف کنند.

جهت سفارش و دریافت اکانت پریمویم کویلی بات (quillbot) یکساله و شش ماهه از طریق این لینک اقدام نمایید.

مزایای اشتراک QuillBot:

– این نرم افزار کارآمد به شدت به صرفه و کم هزینه است.

– این نرم افزار تحت نظر وب می باشد.

– می توان از تمام حالت های نوشتاری استفاده کرد.

– بی نهایت کلمات را می توان بازنویسی کرد.

– سه درجه استفاده از تعویض مترادف کلمات ها

– خلاصه نویسی کردن بی‌ نهایت کلمات

– دسترسی داشتن به افزونه کویل بات بر روی همه‌ ی برنامه‌ها

– پردازش کردن بیش از دو جمله به صورت همزمان

– قابلیت استفاده از همه‌ی ویژگی های این نرم افزار (کوالی بات)

– امکان نگهداری کردن از جملات و کلمات هنگام بازنویسی

– قابلیت مقایسه با جملات دیگر

– داشتن قابلیت تشخیص کلمات تغییرناپذیر و کوتاه

– قابلیت تولید کپشن ویدیو به نحو دلخواه خودتان

یکی از امکانات و خدماتی که در آموزش اکانت سازی یا آموزش نرم افزار quillbot به شما تدریس داده می شود :

– بررسی و اصلاح گرامر :

مورد اولی که در آموزش اکانت یا آموزش نرم افزار کوالی بات به شما تدریس داده می شود بررسی و اصلاح گرامر می باشد، چرا که وقتی مدت زیادی روی یک مقاله، نوشته یا کتابی کار کرده‌ باشید و وقت و حوصله کافی برای مرور و بررسی دوباره آن برای رفع خطاهای مهم دستور زبان و گرامر را حتی برای آخرین بار ندارید، می توانید با خرید اکانت quillbot از جستجوگر دستور زبان این پلتفرم برای ویرایش متن خود استفاده کنید؛ البته خوب است که به این نکته توجه داشته باشید، این بخش از خدمات این پلتفرم فقط به گرامر خلاصه نخواهد شد، بلکه سایر خطاهای نوشتاری مانند بکارگیری نامناسب کلمات، غلط املایی و اشتباهات نقطه گذاری را در بر می‌ گیرد و آنها را بازنویسی کرده و اصلاح می کند.

کار نرم افزار Quillbot به صورت دقیق چیست و چگونه می توان آموزش نرم افزار مورد نظر را مشاهده کرد و یا اکانت آن را درست کرد ؟

کاربرد این وب سایت ابزار بازنویسی متن یا اکانت می باشد. به این شکل که شما مخاطبان گرامی متن خود را به برنامه ارائه می دهید و سپس برنامه محتوای متن را کاملا ثابت نگه می دارد و معنی نوشتار شما را تغییر نمی دهد ولی متن را برای شما بازنویسی می کند. داشتن این ویژگی اشتراک نرم افزار Quillbot را به یک ابزار کاربردی برای استفاده وبلاگ نویسان یا مقاله نویسان تبدیل کرده چون علاوه بر داشتن این ویژگی، سرعتی فوق العاده به نوشتار آنها می بخشد!

آموزش نرم افزار Quillbot در روش های متفاوت:

همانطور که در مطالب فوق با کارایی های نرم افزار کوالی بات آشنا شدین، اگر شما مخاطبان گرامی خواستار استفاده از این نرم افزار را دارید، راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید به راحتی به این نرم افزار کاربردی و جذاب دسترسی پیدا کنید و از آن بهره مند شوید. در ادامه ی مطلب چندین روش استفاده از نرم افزار کوالی بات برایتان بازگو می کنیم. با ما همراه باشید.

  • آموزش استفاده از سایت کوالی بات:

استفاده از نرم افزار کوالی بات بسیار راحت می باشد. شما برای استفاده از آن باید به سایت quillbot.com وارد شوید که طبق تصویر، صفحه زیر برایتان به نمایش در می آید. در ادامه به توضیح بخش های مختلف نرم افزار کوالی بات می پردازیم.

اکانت پریمیوم کویل بات

Paraphraser : اولین بخش در منوی سمت چپ نرم افزار کوالی بات، قسمت Paraphraser می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. برای استفاده از ویژگی paraphrase در این نرم افزار جذاب، تنها کافی است متن مورد نظر خود را در کادر سمت راست نرم افزار طبق تصویر زیر قرار دهید تا به بخش سمت چپ تغییر پیدا کند.
به این صورت که مطلب مورد نظر خود را تایپ می کنید و پس از آن بر روی دکمه paraphrase در پایین کادر کلیک می کنید؛ متن شما چند لحظه طول خواهد کشید تا پردازش شود.
این ابزار به شما کمک می کند تا متن مورد نظر خود را بازنویسی و کلمات آن را افزایش دهید و بهترین متن موجود را بسازید.

 

اکانت quillbot

نکته قابل توجه : با استفاده از زیاد و کم کردن ابزار Synonyms که در تصویر مشاهده می کنید، می توانید از مترادف ها برای افزایش یا کاهش متن خود استفاده کنید که این موضوع یکی از ویژگی های هیجان انگیز این نرم افزار محسوب می شود.

quillbot premium account

Grammar Checker : هنگامی که متن مورد نظر شما آماده است، این بخش از نرم افزار کوالی بات یک جستجو نهایی بر روی متن شما انجام می دهد و شما با یک کلیک می توانید اشتباهات املا، دستور زبان، خطاهای نقطه گذاری و… را مشاهده کنید.
نوشتن یک مطلب ممکن است سخت باشد، اما کامل کردن آن با ابزارهای کوالی بات مخصوصا بخش Grammar Checker بسیار راحت و آسان است. این ابزار به شما کمک می کند تا از اشتباهات نوشتاری اجتناب کنید و از ایده های جذابی در متن های خود استفاده کنید. از مواردی که این بخش از نرم افزار QuillBot به آن می پردازد عبارت است از:

– دستور زبان صحیح

– بررسی املا

– بررسی نقطه گذاری

کویل بات پریمیوم

Plagiarism Checker : بخش سوم در منوی سمت چپ نرم افزار کوالی بات بخش جستجوی سرقت ادبی یا همان Plagiarism Checker است که با استفاده از این بخش می توانید مطالب خود را مورد بررسی قرار دهید. این بخش به شما مخاطبان گرامی کمک می کند تا هر بخشی از متن خود را تجزیه و تحلیل کنید تا محتوایی که منتشر می کنید جدید باشد و مطلب شما را به هیچ کتابی، مقالات دانشگاهی، مقالات تحقیقاتی و منابع خبری نسبت ندهند.

 

کوالی بات اکانت

Co – writer : در این بخش از نرم افزار کوالی بات شما به فضایی دسترسی دارید که می توانید مطالب خود را در آن تایپ کنید و از قابلیت های تحقیقاتی آن استفاده کنید که برای ورود به آن باید نام نویسی کنید. برای نام نویسی باید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

اکانت کویلبات

Summarizer : بخش دیگر نرم افزار QuillBot به شما مخاطبان گرامی کمک می کند تا مقالات متراکم و طولانی خود را خلاصه کنید. به عبارت دیگر Summarizer یا همان خلاصه ساز ابزاری است که شما مخاطبان گرامی می توانید از آن برای گرفتن مقالات یا تکه های بزرگتر متن و همچنین خلاصه کردن آن ها در یک پاراگراف یا دیدن مهم ترین جملات در متن استفاده کنید.

کویل بات

در این بخش جذاب از دو ابزار می توانید استفاده کنید که عبارت است از :

1- Key Sentences/Paragraph : با استفاده از این ابزار جذاب شما می توانید انتخاب کنید که خلاصه ی مطلب خود را به صورت پاراگراف مشاهده کنید و یا مهمترین جملات مطلب خود را ببینید.

2- Summary Length : با استفاده از این ابزار شما می توانید یک پاراگراف کوتاه تر یا طولانی تر را انتخاب کنید و آن را کنترل کنید که چگونه بسیاری از جملات کلیدی شما نشان داده شود.

خرید اکانت premium Quillbot

Citation Generator : این بخش از نرم افزار کوالی بات به طور خودکار به منابع خارج استناد می کند که برای این، حمایت از یک استدلال یا ایده در متن دیگری مورد استفاده قرار می گرفت. این بخش به نویسندگان اجازه می دهند زمانی که از مطلب هایشان به هر طریقی استفاده می شود، به نویسندگان و محققان دیگر اعتبار دهند.

 پسورد رایگان کیل‌بات

  • راهنمای نصب افزونه Quillbot در نرم افزار Word :

برای نصب افزونه کوالی بات در نرم افزار مایکروسافت ورد باید مراحل زیر را انجام دهید که با استفاده از این نرم افزار جذاب مسائل مشترک را به راحتی عیب یابی کنید.

جهت سفارش و دریافت اکانت پریمویم کویلی بات (quillbot) یکساله و شش ماهه از طریق این لینک اقدام نمایید.

1- ابتدا نرم افزار مایکروسافت خود را نصب کنید و اکانت خود را بسازید و وارد آن شوید.

 اکانت پرمیوم Quillbot

2- در مرحله ی بعد بر روی سربرگ «insert» کلیک کنید و بر روی ابزار «My Add-ins» بزنید.

اکانت پرمیوم QuillBot کویل بات همراه با گارانتی

 

3- در ادامه بر روی دکمه «Office Store» کلیک کنید.

خرید کوییل بات

4- کلمه ی QuillBot را در کادر جستجو تایپ کنید و بعد از پیدا کردن افزونه طبق تصویر زیر بر روی اضافه کردن یا همان Add بزنید.

QuillBot Paraphrasing

5- در ادامه بر روی گزینه continue بزنید تا به صفحه ی اول نرم افزار مایکروسافت ورد بازگردید.

 اشتراک و اکانت پریمیوم کویل‌بات

6- مجدد وارد سربرگ «insert» شوید و بر روی گزینه «My Add-ins» بزنید و افزودنی کوالی بات را طبق تصویر زیر به نرم افزار ورد اضافه کنید.

quillbot accounts

7- همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، افزونه ای کوالی بات را به نرم افزار مایکروسافت خود اضافه شده است که شما مخاطبان گرامی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

توجه: اگر هنگام اضافه کردن افزونه ی QuillBot به نرم افزار Microsoft Word مشکلی داشته باشید، می توانید Office را ترک کنید و افزودنی را دوباره نصب کنید.

quillbot premium free

  • چگونه افزونه QuillBot را به Google Chrome خود اضافه کنیم؟

برای نصب افزونه کوالی بات در گوگل کروم باید مراحل زیر را انجام دهید تا به درستی از ویژگی های کاربردی آن بهره مند شوید.

1- ابتدا باید مرورگر کروم را داشته باشید و سپس مرورگر Google Chrome را باز کنید.

2- وارد سایت quillbot.com شوید؛ طبق تصویر زیر این صفحه برایتان به نمایش در می آید.

 

خرید اکانت quillbot

3- همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بر روی آیکون گوگل کروم کلیک کنید تا صفحه ای جدیدی برایتان به نمایش در آید.

نرم افزار quillbot

4- در این مرحله باید بر روی Add to Chrome کلیک کنید تا افزونه کوالی بات را اضافه کنید.

خرید اکانت Quillbot | Grammarly Group of Amirkabir University

5- در ادامه بر روی گزینه Add extension بزنید؛ در ادامه افزونه ی کوالی بات در مرورگر کروم شما اضافه می شود.

نرم افزارهای بازنویسی و پارافریز متن انگلیسی

6- طبق تصویر بر روی آیکون پسوند در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و بر روی آیکون پین بزنید و افزونه کوالی بات را پین کنید تا بتوانید از آن بهره مند شوید.

 

اکانت پرمیوم Quillbot

کلام آخر:

ممنون که تا آخر مطلب همراه ما بودید، امیدواریم در راستای استفاده از این نرم افزار کاربردی کمکی کرده باشیم تا شما مخاطبان ارجمند بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

جهت سفارش و دریافت اکانت پریمویم کویلی بات (quillbot) یکساله و شش ماهه از طریق این لینک اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه